Karaman Anadolu Lisesi Öğrencisinden Türkiye Derecesi
Eskişehir’de düzenlenen Okul Sporları Puanlı Atletizm Türkiye birinciliği yarışmalarında Karaman Anadolu Lisesi öğrencilerinden Sibel ÖZÇELİK Türkiye dördüncüsü oldu.
Karaman Anadolu Lisesi öğrencisi Sibel ÖZÇELİK disk atma branşında mücadele ederek Karaman’ı temsil etmiş ve Türkiye dördüncüsü olarak Karaman’a ve okuluna gurur yaşattı. Kendisini bu başarısından dolayı tebrik eder başarılarının devamını dileriz.
Kaynak:KAL Genç Ar-Ge


