Salı, Haziran 16, 2026
Genç Ar-GeGündem

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Okulumuzda Büyük Bir İle Coşku Kutlandı.

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı okulumuzda büyük bir coşku, gurur ve duygu seli içerisinde kutlandı. Öğrencilerimizin hazırladığı gösteriler, şiirler ve birbirinden anlamlı etkinlikler izleyenlerden büyük alkış aldı. Törenin sonunda Öğrencilerimizle birlikte mangal yaparak şenliğimiz devam etti.

Başta öğrencilerimiz olmak üzere programın hazırlanmasında emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve katkı sunan herkese teşekkür ediyoruz.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, vatan uğruna can veren tüm aziz şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor; kahraman gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz. Ruhları şad olsun.

19 Mayıs ruhu, gençliğimizin azminde, öğretmenlerimizin emeğinde ve milletimizin birlik beraberliğinde yaşamaya devam edecektir.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir