Salı, Haziran 16, 2026
Gündem

KÂZIMKARABEKİR ÇPAL’DE 19 MAYIS COŞKUSU

     19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı, Kâzımkarabekir ilçemizde öğrencilerimizin renkli gösterileri, ilçe protokolü ve halkın katılımıyla coşkuyla                 kutlandı.

Her yıl olduğu gibi bu yıl da ilçemizde düzenlenen 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kasaba halkının yoğun katılımıyla kutlandı. Gençlik ateşinin yakılmasıyla başlayan program, saygı duruşu, istiklal marşı, şeref çağrısı yapılmasıyla sürdü. Tören okul Müdürü Zahide Toprak’ın günün anlam ve önemi konuşmasıyla devam ederek şiirler, oratoryo, zeybek halk oyunları gösterisi, judo/tekvando gösterileri ile devam etti. Programın sonunda öğretmen ve tüm öğrencilerin sunduğu “Fidayda” karma halk oyunları gösterisine seyircilerimiz de destek verdi. Gençlik haftası dolayısıyla düzenlenen yarışmalarda derece alan öğrencilerimize ödülleri Kaymakamımız Sayın Mücahit Zıvlak, Belediye Başkanımız Sayın Durmuş Demir ve Yüksekokul Müdürümüz Sayın Doç. Dr. Ziyaeddin Kırboğa tarafından verildi. ÇPAL öğrencilerinin sunduğu bayram töreni herkesin katıldığı oyun havaları ve halayla devam etti.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Karaman Genç AR-GE – Ahmet Arif GÜMÜŞ/Ahmet URAL

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir