Kemal Reis Öğrencileri – Geleceğin Çevrecileri: Maya Ambalaj’a Teknik Gezi
5. sınıf öğrencilerimiz, “Sıfır Atık Projesi” kapsamında geri dönüşüm süreçlerini yerinde incelemek amacıyla Maya Ambalaj firmasına anlamlı bir ziyaret gerçekleştirdi.
Okulumuzun çevre bilincini artırmak ve sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek amacıyla yürüttüğü çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Sıfır Atık Projesi kapsamında, öğretmenlerimiz Tülin Özer ve Birsu Bilge rehberliğinde düzenlenen teknik gezide 5/A ve 5/B sınıfı öğrencilerimiz, ambalaj üretimi ve geri dönüşümün püf noktalarını yerinde görme fırsatı buldu.
Geri Dönüşümün Yolculuğuna Tanıklık Ettiler
Maya Ambalaj yetkilileri tarafından karşılanan ekibimiz, tesis içerisinde yapılan üretim aşamalarını ve atıkların nasıl yeniden ekonomiye kazandırıldığını detaylı bir şekilde inceledi. Öğrencilerimiz, merak ettikleri soruları uzmanlara sorarak çevre kirliliğini önlemede sanayinin ve bireysel atık yönetiminin önemini kavradılar.
Maya Ambalaj yetkilileri tarafından karşılanan ekibimiz, tesis içerisinde yapılan üretim aşamalarını ve atıkların nasıl yeniden ekonomiye kazandırıldığını detaylı bir şekilde inceledi. Öğrencilerimiz, merak ettikleri soruları uzmanlara sorarak çevre kirliliğini önlemede sanayinin ve bireysel atık yönetiminin önemini kavradılar.
Teşekkürler
Öğrencilerimize kapılarını açan ve değerli bilgilerini paylaşan Maya Ambalaj ailesine, gezinin organizasyonunu üstlenen kıymetli öğretmenlerimiz Tülin Özer ve Birsu Bilge’ye teşekkür ederiz.
Öğrencilerimize kapılarını açan ve değerli bilgilerini paylaşan Maya Ambalaj ailesine, gezinin organizasyonunu üstlenen kıymetli öğretmenlerimiz Tülin Özer ve Birsu Bilge’ye teşekkür ederiz.
Daha temiz bir dünya için öğrenmeye ve doğayı korumaya devam edeceğiz!


