Salı, Haziran 16, 2026
EğitimYaşam

“Tertemiz Karaman Projesi”nin 12. Farkındalık Konferansı Dr. Sadık Ahmet İlkokulunda Düzenlendi

Karaman Valiliği himayesinde, Karaman İl Millî Eğitim Müdürlüğü ve Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi iş birliğiyle yürütülen “Tertemiz Karaman Projesi” kapsamında gerçekleştirilen çevre eğitimleri ve farkındalık etkinlikleri hız kesmeden sürüyor.

Proje çerçevesinde planlanan 12. farkındalık konferansı, 2 Haziran 2026 tarihinde Dr. Sadık Ahmet İlkokulu ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Öğrencilerin büyük ilgi gösterdiği etkinlikte, çevreye duyarlı bireyler yetiştirmenin önemi üzerinde duruldu.

Programda, “Tertemiz Karaman” gönüllüsü ve KMÜ Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ali Sevilmiş tarafından gerçekleştirilen sunumda; çevre temizliği, doğal kaynakların bilinçli kullanımı, geri dönüşümün önemi ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıkları hakkında bilgiler paylaşıldı. Öğrencilerin yönelttiği sorular ve etkin katılımlarıyla konferans interaktif bir şekilde gerçekleştirildi.

Konferans boyunca çevrenin korunmasının yalnızca kamu kurumlarının değil, toplumun her kesiminin ortak görevi olduğu vurgulandı. Öğrencilere günlük yaşamlarında uygulayabilecekleri çevre dostu davranışlar hakkında örnekler verilerek farkındalık kazanmaları hedeflendi.

Karaman İl Millî Eğitim Müdürlüğü Strateji Geliştirme Şubesi Ar-Ge Birimi koordinasyonunda yürütülen proje kapsamında, çevre bilincinin yaygınlaştırılmasına yönelik eğitim ve farkındalık çalışmalarının önümüzdeki süreçte de farklı okullarda devam edeceği ifade edildi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir